Frequently
Asked
Questions

Hieronder staat een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met het formulier onderaan. Wij zullen zo snel mogelijk reageren!

Je krijgt van ons geen recept met een afgemeten hoeveelheid producten, dus geen complete maaltijden. Wij geloven namelijk dat je zelf het beste weet wat je wilt eten. Daarom laten wij jou helemaal vrij om alle producten te eten zoals jij dat wilt.

In jouw Goodcase zit een flyer met daarop een QR code. Als je die scant met je mobiel kun je betalen met een tikkie. Je betaalt dus achteraf. Ook sturen wij na de levering nog een e-mail met alle informatie van de flyer, zodat je ook via de e-mail nog een link voor het tikkie ontvangt.

GoodCase is hard aan het groeien. Om ervoor te zorgen dat alles op de juiste manier mee groeit, kunnen we nog niet iedereen bedienen. Daarom kan het zo zijn dat je op de wachtlijst terecht komt. Maar niet getreurd! We zijn hard aan het werk om de wachtlijst zo klein mogelijk te houden.

Er zijn nog geen vaste bezorgtijden. Je kunt op de pagina met het inschrijfformulier zien wanneer de volgende editie Goodcase wordt verwacht. We houden je helemaal op de hoogte van de vorderingen van jouw Goodcase per e-mail en geven tijdig aan wanneer de Goodcase bezorgt zal worden.

Neem contact op